Skip to content

Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden Huur Vergaderruimte – Vergaderen in de Loft

Laatste wijziging: 11-02-2025

De onderstaande algemene voorwaarden zijn van toepassing op de verhuur van vergaderruimtes via www.loft.nl.

 

1. Definities

Huurder: Degene die de vergaderruimte huurt van Loft.nl.

Verhuurder: Krastiban BV. en Loft.nl, eigenaar van de vergaderruimtes.

 

2. Algemeen

De huurder mag uitsluitend gebruik maken van de geoffreerde vergaderruimte gedurende de overeengekomen huurperiode.

De verantwoordelijkheid voor het gebruik van de vergaderruimte ligt bij de huurder.

De huurder mag het recht om de vergaderruimte te gebruiken niet overdragen aan derden, tenzij anders overeengekomen met de verhuurder.

De vergaderruimte dient uitsluitend gebruikt te worden voor de door de huurder vooraf gemelde activiteiten.

De huurder is verantwoordelijk voor het tegengaan van overlast en voor het waarborgen van een ongestoord betreden en verlaten van het pand.

Bij overlast heeft de verhuurder het recht om de huurafspraken per direct te beëindigen.

Personen die de orde verstoren, de veiligheid in gevaar brengen, of handelen in strijd met de voorwaarden, kunnen door de verhuurder uit het pand worden verwijderd.

• Roken is niet toegestaan in de vergaderruimtes van Loft.nl.

• De huurder dient de vergaderruimte in dezelfde staat achter te laten als bij aankomst.

• De begin- en eindtijd van de verhuur zijn zoals vooraf afgesproken. De verhuurder zal 10 minuten voor de begintijd aanwezig zijn om de huurder te verwelkomen en toegang te verlenen.

• Indien de huurder de ruimte eerder wenst te betreden dan de afgesproken begintijd, wordt de huurperiode aangepast en zullen de kosten voor de extra tijd in overleg met de verhuurder worden bepaald.

 

3. Annulering

Annulering van de boeking kan kosteloos tot 21 dagen voor de aanvang van de geboekte afspraak.

Bij annulering binnen 21 tot 14 dagen voor aanvang van de boeking wordt 25% van de offerte in rekening gebracht.

Bij annulering binnen 14 tot 7 dagen voor aanvang van de boeking wordt 50% van de offerte in rekening gebracht.

Bij annulering binnen 7 dagen voor aanvang van de boeking wordt 100% van het totale bedrag in rekening gebracht, inclusief eventuele cateringkosten.

Annulering kan telefonisch, persoonlijk of per e-mail (info@loft.nl) tijdens kantoortijden plaatsvinden.

In plaats van annuleren is verzetten van de boeking mogelijk in overleg met de verhuurder.

 

4. Betaling

Betaling dient achteraf te geschieden. Na afloop van de huurperiode wordt door de verhuurder een factuur naar de huurder gestuurd.

De huurprijs is inclusief gebruik van standaardfaciliteiten, zoals het televisiescherm, flipover en koffiemachine, maar exclusief de open haard.

 

5. Eten en Drinken

Het meenemen van eigen eten en drinken naar de vergaderruimte is niet toegestaan, tenzij voorafgaand door de huurder en verhuurder is overeengekomen dat er speciale schoonmaakkosten worden berekend voor het meenemen van eigen consumpties.

In dat geval worden de kosten voor het schoonmaken van de vergaderruimte in overleg bepaald en vooraf met de huurder gedeeld.

 

6. Aansprakelijkheid

De huurder is aansprakelijk voor alle schade en/of vervuiling die door hemzelf of door derden (die door de huurder toegang hebben gekregen) is veroorzaakt aan de vergaderruimte, de inventaris, vloeren of andere eigendommen van de verhuurder.

De huurder is eveneens aansprakelijk voor schade door ontvreemding van inventaris door zichzelf of door derden.

Indien de ruimte na gebruik buitenproportioneel vuil is, worden extra schoonmaakkosten in rekening gebracht.

 

7. Slotbepaling

Op alle geschillen tussen huurder en verhuurder is het Nederlands recht van toepassing.